środa, 4 września 2013

Big Package

Czesc! Co u was? Postaram sie dzisiaj zajrzec do waszych notek :)
Dzis jest moj jak i najlepszy tak i najgorszy dzien, dlaczego ? 
Juz od rana w pospiechu jak i stresie, staralam sie zdazyc ze wszystkim co mnie czekalo rano, czyli College po raz pierwszy! 
Dlatego poparzylam sobie szyje lokowka, pozniej  natomiast rozwalil mi sie but w polowie drogi, pech nie dal o sobie zapomniec, to pewne!
Jak juz dotarlam na miejsce, to sie zaczelo! Zwiedzalismy nasze klasy jak i salony, w miedzy czasie dostalismy "nareszcie" nasze paczki z przyrzadami do pracy!
Jestem przeszczesliwa, poniewaz wszytko poszlo po mojej mysli!
Od Poniedzialku zaczynam juz "Full-time" i sie zacznie!
A o to co bylo w mojej paczce!


 Suszarka - Lokowka

 Lalki do pracy

 Walki - Roznej wielkosci 



 Szczotki - Roznej wielkosci - Male - Duze - Okragle

 Grzebienie

 Spinki

 ?


 Miseczki 



 Wsuwki

 Nozyczki

 Siateczki


I co sadzicie? 
Ja jestem zaskoczona :)
Trzymajcie sie!

17 komentarzy:

  1. Świetne przybory! Ja jestem ciekawa co będzie w mojej wyprawce, w październiku zaczynam kosmetologię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kosmetologię skończyłam :) na pierwszym roku nie szykuj się na nic wielkiego teoria, teoria, teoria :)

      Usuń
  2. wow jak tego duzo :) swietne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przyszła fryzjerka? również jestem w tym fachu i kosmetologi. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://makemyworldofmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz od roku jestem na tym profilu :) Gratuluje !

      Usuń
  4. świetnie! jestem ciekawa kolejnych postów ;)
    buziaki ;*

    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, ciekawe wyposażenie. A ten pech to pewnie tak na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy ;) a jak ich duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :o
    widać jak bardzo Polska jest opóźniona od innych krajów jeśli chodzi o 'obdarowywanie' pomocami szkolnymi.
    jestem w sumie w szoku :) bardzo pozytywnym.
    powodzenia i na pewno będzie dobrze :*
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. azckolwiek kazda z nas sama musiala sie zaopatrzyc w taka walizeczke, nic za darmo! :)

      Usuń
  8. SUPERRRRRR wspaniale:*
    ♥ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej, faktycznie sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9/05/2013

    Thank you so much for your sweet comment on my blog and for your follow! I follow you back now! Hope we keep in touch - Lots of lovely Love :) Kyra
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! :D Można tylko pozazdrościć bo kupno tych wszystkich akcesoriów pewnie kosztowałoby majątek :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja aktualnie chciałabym kupić sobie szczotkę z naturalnego włosia <3
    Pokazałaś śliczne legginsy w ostatnim poście :)

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo sprzętu. Teraz nic tylko się uczyć. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis